Sklepy Komputerowe - poradnia.

Dostosuj

Autor Wiadomość
Użytkownik
Raptil

2009-06-10 23:25:06

Jako iż pojawia się tutaj coraz więcej tematów z serii “co mam kupić za 2000 złotych” warto również by powstał taka mała esportowa poradnia sklepów trudniących się sprzedażą sprzętu komputerowego ( obojętnie czy zajmują się wyłącznie IT czy jeszcze sprzedają przetwory babci ).

Serdecznie prosiłbym o zaangażowanie każdego który miał w jakikolwiek styczność z różnymi sklepami oferującymi artykuły z branży IT ( obojętnie nowe, used czy poleasingowe ). Każda opinia może pomóc następnej osoby abyśmy nie farmili bandy oszustów.

Postaram się zacząć.

PROPTI
Adres:
ProPTI
ul.Balicka 35
30-147 Kraków
NIP: 685-201-81-75

Jest to jeden ze sklepów który należy omijać szerokim łukiem. Swoją przygodę rozpocząłem od kupna płyty głównej DFI BI, niestety po tym jak dotarła do mnie okazało się, że nie jest zgodna z opisem. Odbyłem szybki telefon, w którym dowiedziałem się, że nie mam prawa zwrotu towaru ( mimo, iż dokonałem zakupu w sklepie, poprzez internet ). Po konkretnym wywiadzie i przygotowaniu odpowiednich aktów prawnych, zadzwoniłem ponownie, po momencie kiedy padło pierwsze słowo na temat “prawa”, zostałem rozłączony, a następnie nie odbierano moich telefonów. Po ponad 2 tygodniach bojów sprawa zahaczyła o sąd, ja spaliłem kontener fajek, pieniążki odzyskałem za pośrednictwem Przedstawiciela Praw Konsumenta. Myślę, że .reru też coś o tym wie, ponieważ udzielił mi znaczących informacji za co serdecznie dziękuje.

Agito.pl
ul. Jagiellońska 82
03-301 Warszawa
tel. (0) 22 2100 300
NIP: 527-23-80-769

Sama realizacja zamówienia przebiegła bezproblemowo, schody zaczynają się przy realizacji gwarancji. Szanse na dodzwonienie się do serwisu są praktycznie żadne ( 500 minut poszło ), najlepiej próbować kontaktować się przez sekretariat wtedy jest wysokie prawdopodobieństwo, że połączą was wew. z serwisem. Dalej przejdźmy do samego sposoby realizacji reklamacji ( reklamacja dysku trwała miesiąc ! ) każdy klient zostaje zwodzony do granic nie możliwości ( radzę się nie dać i napierać ) a Państwo z serwisu sami łamią regulamin, który został zapisany na fakturze, także sytuacje staje się coraz bardziej kuriozalna. Efektem miesięcznego napierania na agito stała się faktura zwrotna, po tym jak dyski te zostały przez seagate wycofane. Także, jak to każda spółka “nie odpowiedzialna” należy uważać bo mogą wciągu miesiąca się spakować i zmyć.

Zapraszam do dyskusji, szczególnie, że mamy tutaj dużo ekspertów, którzy dokładnie wiedzą gdzie co kupić, także pomóżmy innym ( np: mnie ponieważ sam jestem ciekawy opinii na temat różnych znanych i mniej znanych sklepów )

__

Użytkownik
reurion

2009-06-11 08:53:29

to ja też się wypowiem :

Morele.net
ul. Ostatnia 1c
31-444 Kraków
012 418 40 25
0 801 000 861

Co mogę powiedzieć na temat tego sklepu to co na stanie jest mozna brać w ciemno nigdy nie miałem problemów zawsze się spisywali dostawa w czasie mila i konkretna obsluga , co do towarów które aktulanie nie są dostępne jest już troszku gorzej czas oczekiwna średnio (7 prób) okolo 16-17 dni paczka u mnie była po okolo 21-24 dniach jeśli jej nie było problemów z zwrotem nie ma oraz bardzo fachowy serwis zazwyczaj jak się dobrze pogadało i jest się z krakowa dadzą sprzęt zastępczy

a teraz troszku z innej beczki

I-market.pl
ul.1-go maja 25
20-410 Lublin
081 446 83 66
0 695 735 999

Sklep RTV/AGD zaczne od moich kłopotów z tą firmą złożyłem zamówienie na towar koszt około 4500zł (kino domowe,tv,grill elektryczny ) i od wtedy zaczeły się moje problemy przyszedł mi mail potwierdzający że do 14 dni moj telewizor będzie wyslany mijają 3 tygodnie a tu ani widu ani słychu po interwencji telefonicznej okazalo się ze u dystrybutora nie ma proszą mnie o zmiane modelu , i tak się stało zmieniłem na inny okres czekania 5 dni ( chodz towar dostepny) mail ze zlecenie zostało przekazane do realizacji no super koszt wysyłki coś ponad 100zl WTF!@?!
no ale ok kino , ciężkie tv, grill, odkurzacz mogą trochu ważyć przychodzi mi kurier DHL i co się k... okazuje że dostałem po około miesiącu odkurzacz grill ale kina za które zaplacilem nie ma ani tv
po telefonie w nerwach do biura okazało się że wysłali przez pomylkę 2 osobne paczki dostalem nr nadania, tak kurier będzie do 2 godziny

wreszcie uradowany że mam sprzęt otwieram paczki wszystko ok ale brak paragonu/faktury dowodu zakupu WTF!!!!!! a okazuje się że przychodzi po 7 dniach listem poleconym ciekawe jeśli firma kupiła by a zamyka okres rozliczeniowy... JEDNYM SLOWEM PRÓCZ miłej obsługi NIE MA TAM NIC !

__

Użytkownik
Raptil

2009-06-11 09:35:38

Komputronik filia w Zabrzu
ul. Wolności 296
41-800 Zabrze
032 376-37-45
0668-482-596

Ja spotkałem się z różnymi opiniami na temat ww. firmy. Jedni chwalą, inni przeklinają, natomiast ja osobiście mogę pochwalić ale to zależy na kogo się trafi ( zresztą jak w każdej tego typu organizacji, która opiera się na systemie franszczyznianym ). W samym Zabrzu wchodzimy do sklepu i zauważamy ogólny porządek oraz 2 stanowiska obsługi klienta. Przy jednym z nich zasiada dziewczyna, której praca chyba nie sprawia przyjemności (no ale to można przecierpieć... ) przy drugim natomiast możemy zastać mężczyznę, który w zależności od zmiany jest miły i służy radą i pomocą, bądź znudzony wykonuję swoją pracę. Mimo, że sama obsługa oprócz tego jednego faceta, jest znudzona swoim życiem to jednak jeżeli poprosimy ich o przetestowanie sprzętu czy jakąś rade to zostanie ona nam udzielona ( z lekką nutą “koleś spieprzaj już" ). Także, jeżeli nie miła obsługa nam nie przeszkadza to sklep jak najbardziej TOP, szczególnie fajne są “Wyprzedaże” które organizują. Ja osobiście lubię zakupy w tym sklepie, tylko trzeba “chwycić" okazję.

Alsen.pl filia w Zabrzu
ul.Staromiejska 4
41-800, Zabrze
032-2784324

Zakupów tam dokonywałem jeszcze zanim sklep ten przerodził się w “sieć sklepów” Alsen.pl. Jest to sklep raczej nisko budżetowy i nie powinniśmy spodziewać się sprzętu z najwyższej półki, ceny również zabijają. Obsługa nie miła i nie grzesząca wiedzą. Osobiście nie polecam, ale niektórzy są fanami wciskania im kitu i mówienia, że to najlepszy sprzęt dostępny na dzień dzisiejszy. Sklep skierowany głównie na “wciśnięcie kitu, sprzedanie, spławienie, zapomnienie”.

__

VIP
j3sh

2009-06-11 09:57:12

Proline.pl
ul. Brzozowa 5
55-095 Mirków k/Wrocławia
071 7071215
071 7071216

Sklep jak najbardziej godny polecenia. Brałem od nich wszystkie części do komputera i tak samo mój kolega. Oboje nie mieliśmy z nimi żadnych problemów, wszystko ładnie działa do dziś. Szybka dostawa i kompetentna obsługa przez telefon w sprawach wysyłki. Okres oczekiwania na towary, których brakuje jest szybki (niektóre nawet do 24h). Ceny jak dla mnie są także przystępne. Mają sporą ilość filii rozmieszczonych w południowej Polsce, co za tym idzie sklepy firmowe. Ogólnie sklep godny polecenia.

__

Użytkownik
tobster

2009-06-11 10:32:53

Yalu.pl
WebTradeCenter Sp. z o.o.
ul. Osowska 84 - parter
04-351 Warszawa
NIP 547-19-30-103

tel. (022) 610-10-36 wew. 115, 215, 216
610-00-95 wew. 115, 215, 216
kom. 693117779
696934674

fax. (022) 610-39-58

gg: 6166375
skype: www.yalu.pl

e-mail: [email protected]


Dobre ceny, szybka wysyłka, spory asortyment :)


Unikajcie postów typu “działa do dziś" co to za różnica czy kupisz w X czy Y, nie ma znaczenia. I tak towar, który kupsz w agito/proline/komputronik jest z NTT / Action / ABC Data :D

__

VIP
j3sh

2009-06-11 12:05:12

W sumie racja tobster, zależy na jaką sztukę się trafi. Jednak są także firmy, które taniej sprzedają wadliwe sztuki lub po jakichś reklamacjach.

__

Użytkownik
esportfun

2009-06-11 12:17:12

www.esc.pl i www.gral.pl

najlepsze jakie znam. zero problemow z obsluga, szybka wysylka i niskie ceny.

__

Użytkownik
diGi

2009-06-11 13:55:50

W sumie przydałoby się 'przykleić' temat, ale chyba nie ma takiej opcji :F

Komputronik Warszawa (Reduta, Galeria Mokotów):

Plusy
+ miła obsługa,
+ większość sprzedawców zna się na rzeczy, choć zdarzało mi się trafić na mniej ogarniętych (rzadko)
+ duży asortyment
+ dużo sklepów

Minusy
- jeden z droższych sklepów w Polsce
- cholernie długi okres czekania na zrealizowanie gwarancji. W moim przypadku trwało to ponad miesiąc, po czym dostałem zwrot płyty głównej z adnotacją, że wszystko jest sprawne (a nie było) -_-

Znak.pl
Poznańska 2/4
Warszawa

Obecnie spółka upadła, a wielka szkoda, bo obsługa była zawsze na najwyższym poziomie, z gwarancjami nigdy nie było problemów, a i ceny mieli bardzo konkurencyjne.
W tej chwili firma została przejęta przez
InwazjaPC
ul. Żelazna 67 lokal 16
00-871 Warszawa
http://www.inwazjapc.pl

Jeżeli ktoś ma jakieś aktualne info odnośnie powyższej firmy to proszę o cynk.

__

Użytkownik
Raptil

2009-06-11 14:07:01

@diGi

No ja też właśnie szukałem informacji na temat tej firmy, wiem tylko, że sprzedają na allegro i jest to sieć sklepów w całej Polsce ( w Gliwicach jest 1 ). Zdarza im się mieć okazje ale co i jak dokładnie niestety nie wiem. Oferują sprzęt wysokiej jakości ( DFI etc. ).

__

Użytkownik
mefistomek

2009-06-11 18:29:12

Wg mnie to nie forum od tego :) Po co wypisywać coś co jest na forach typu: purepc,pclab,frazpc,dobreprogramy. Lepiej każdego kto założy temat o kompach tam kierować ;)

__

Użytkownik
tobster

2009-06-11 19:52:01

- cholernie długi okres czekania na zrealizowanie gwarancji. W moim przypadku trwało to ponad miesiąc, po czym dostałem zwrot płyty głównej z adnotacją, że wszystko jest sprawne (a nie było) -_-


Po 1 - Zależy z jakiego tytułu zgłaszasz roszczenia. Po 2 - komputronik nie jest gwarantem tylko sprzedawcą, towar zakupił u dystrybutora (NTT/Aaction etc.) i w zależności od marki sprzętu odsyła do dostawcy lub do serwisu. Jeżeli jest to sprzęt np. Gigabyte to odsyła do ESM Logistic (chyba, że wolą oddać do dostawcy). Ta firma decyduje co się dzieje czy płyta/grafa będzie naprawiona, zwrot (sprawna), wymiana.

Często jest tak, że nie ma serwisu w PL i taki komputronik odsyła do dostawcy, ten sprawdza i decyduje i wymienia sprzęt z własnego buforu.

Ja znam ten temat od kuchni, bo pracuje w serwisie jednego z największych dystrybutorów i wiem jaką drogę musi przebyć podzespół i mnie taki termin nie dziwi.

__

Użytkownik
Raptil

2009-06-11 20:42:21

@ mefisto

Zarejestrowałeś się na esports.pl parę tygodni temu...i masz “emo” ikonkę w awatarze...proszę nie trolluj.

__

Użytkownik
El-Mo

2009-06-11 22:07:03

http://www.ram.net.pl/
Gdańsk, ul. Raciborskiego 1 “B”
nie wiem jak z wysyłką bo zawsze zamawiam w necie a odbieram osobiście na następny dzień, ale nigdy nie miałem najmniejszych z nimi problemów. ceny zazwyczaj najniższe. dla osób z gdańska polecam (trochę dalej od centrum, ale łatwo dojechać)

http://www.camino.pl/
Gdańsk Wrzeszcz, ul. Dmowskiego 12
kupiłem tylko 2x u nich, ale polecał mi ich znajomy i się nie zawiodłem. dobry i szybki kontakt, lokalizacja parę metrów od kolejki, konkurencyjne ceny

__

Użytkownik
sch

2009-06-12 02:10:51

http://www.bino.pl/

Ja osobiscie tam wszystko biore ze wzgledu na siedzibe u mnie w miescie i jak dotychczas 0 problemow ;)

__
Jakby ktos szukal - kilka Allsopow Raindropow do opchniecia

Użytkownik
uchal

2009-06-12 08:22:44

www.esc.pl i http://www.apollo.pl/.

Szykba wysyłka,gwarancja, jedne z tańszych sklepów. Z tego pierwszego dostałem wadliwą płytę główną, odesłałem im, a następnego dnia już miałem nową.

@sold

Ja też u nich kupiłem słuchawki, czekałem na nie ze 3 tygodnie (wysłane kurierem), więc strasznie długo

__

Użytkownik
doubleyes

2009-06-12 12:14:47

www.action.pl

__
123

Użytkownik
Raptil

2009-06-12 12:54:23

@ sold

Ty opłacałeś kuriera ?... strata kasy

__

Użytkownik
tobster

2009-06-12 13:14:30

Action dla detalu ? Dobry joke. Jak nie zrobisz zakupów powyżej 500PLN ( czy tam innej kwoty ) to trzeba zapłacić za odbiór osobisty :)

__

Użytkownik
mefistomek

2009-06-12 13:21:36

Zarejestrowałeś się na esports.pl parę tygodni temu...i masz “emo” ikonkę w awatarze...proszę nie trolluj.



Post godny 39-latka ;) A te wszystkie przypadki i tak nie oddają tego który sklep lepszy, bo zawsze znajdzie się osoba która miała z którymś z tych sklepów problemy.

__

Użytkownik
BNPL|TheNaturat

2009-06-12 14:07:00

ram.net.pl
Właściciel: Rafał Modzelewski
Adres: 80-215 Gdańsk, ul. Raciborskiego 1 “B”
NIP: 957-079-98-49
REGON: 192588553

Mój stały dostawca sprzętu. Ceny nalezą do najniższych w Polsce, obsługa jest miła i kompetentna, a serwis zależny od producenta sprzętu - nie prowadzą własnego tylko przekazują jak leci, co jest o tyle dobre że nie ma zwrotów sprzętu z nienaprawioną usterką, ani też napraw domowymi metodami - np. lutowanie kondensatorów z którymi się spotkałem w Gralu, z reguły towar jest wymieniany na nowy. Z obsługą można się też kontaktować na gg, co jest dość rzadkie, acz są naprawdę pomocni - ostatnio poszukiwałem monitora, wycofanego z dystrybucji na początku roku: wszystkie Komputroniki, Agito itd. nawijały że nie ma go nigdzie, nie da rady itd., napisałem do gościa z Ram.netu, a po 3 dniach dostałem maila że mogę się zjawić i go odebrać :).

__

Użytkownik
Raptil

2009-06-12 15:32:42

ram.net.pl widzę ma naprawdę duże poparcie :). Dobrze, że jeszcze znajduje się ktoś rzetelny w tym co robi.

__

Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

2353 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie