Galang, beta 3

Dostosuj

Autor Wiadomość
Użytkownik
Lukin

2005-11-14 01:32:40

Lud wygłodniały map nowych i znudzony remake&#039;ami toteż zapodaje swoją najnowszą produkcję. Zwie się to coś “Galang”, nadaje się do 1v1 i jest jeszcze nieskończone. Do poprawienia zostały sprawy grywalności czyli rozmieszczenie przedmiotów i takie tam. Czekam na sugestie od “pro-graczy” ;) <-jk
[url=http://www.mojobin.com/l4dm1beta3.zip]DOWNLOAD[/url]
edytowane: to jest wersja numer trzy, mocno zmieniona w kwestii grywalności.

[hide=screenshoty][url=http://www.mojobin.com/l4dm1beta3.zip]http://www.mojobin.com/800x600/beta3/400x300/l4dm1a.jpg
http://www.mojobin.com/800x600/beta3/400x300/l4dm1b.jpg
http://www.mojobin.com/800x600/beta3/400x300/l4dm1c.jpg[/url][/hide]

Jak komuś zabraknie fps może go poratować komenda r_LightDetailLevel. Wystarczy ustawić na 9 i będzie to samo co r_singlelight. Wartości pośrednie (od 0 do 8) dają rezultaty pośrednie - można sobie poregulować :)

Aha, osoby które pomogą w doprowadzeniu mapki do ostatecznej wersji częstuję PLUSIORAMI [+]. Za demka [+] podwójny, za wrzucenie na jakiś serwer [+] wielokrotny. Czy muszę mówić takie oczywiste rzeczy? ;)
HF!

P.S. [url=http://www.esports.pl/?id=post&post_id=1879296301#15]Najnowszą wersję najlepiej obgadać odpowiadając na posta spod tego linka :)[/url]

__

Użytkownik
yareq

2005-11-14 05:35:36

Nieee tylko nie doomo trzeciowaty styl tekstur :o.

__

Użytkownik
retaliator

2005-11-14 09:59:32

yup, jak widze te textury z duma3 to bleeeech... gdzie te sliczne teksturki jak z QuakeWorld? albo z Q3 chociazby.... :E

__

Użytkownik
black sunday

2005-11-14 14:28:57

Mapke już pobrałem i jest niezła, ale przydało by się ją z kims przetestowac bo samemu to..... Niepodobały mi się tylko 2 rzeczy, pierwsza to pudełka jako sciana z portalem czy jak to się nazywa a druga to kwadratowa kałuża, która zycie odbiera. Ona może zostac, ale w innym miejscu i w innej formie(kształt).

__

Użytkownik
Lukin

2005-11-18 12:59:14

Litości ;) Powiedzcie coś o grywalności.

P.S. [url=http://www.mojobin.com/l4dm1beta2.zip]nowa, mocno zmieniona wersja mapy[/url]

__

Użytkownik
yareq

2005-11-18 14:04:50

Sciagnalem nowa wersje ale teraz nie mam jak sprawdzic, jak bede mial okazje to sie wypowiem.

__

VIP
Grmx

2005-11-18 14:59:51

mam pare sugesti co do budowy mapy. Jak ktos sie nie zgadza to jego problem ja przedstawilem jedynie swoje pomysly..
gg
[hide=1tip]http://www.olsztyn.mm.pl/~groom/lukin/luk1.JPG[/hide]
[hide=2tip]http://www.olsztyn.mm.pl/~groom/lukin/luk2.JPG[/hide]
[hide=3tip]http://www.olsztyn.mm.pl/~groom/lukin/luk3.JPG[/hide]
[hide=4tip]http://www.olsztyn.mm.pl/~groom/lukin/luk4.JPG[/hide]
[hide=5tip]http://www.olsztyn.mm.pl/~groom/lukin/luk5.JPG[/hide]
[hide=6tip]http://www.olsztyn.mm.pl/~groom/lukin/luk6.JPG[/hide]
[hide=7tip]http://www.olsztyn.mm.pl/~groom/lukin/luk7.JPG[/hide]

teksturki mam tragicznej jakosci... ale na innych mapach orginalnych z q4, jest o niebo lepiej, podwzgledem NIEjakosci ale rozczytania mapy,bo na tej mapie mozna miec problemy z rozczytanie gdzie sie konczy sciana etc :D
btw. &quot;czekam na sugestie od prograczy&quot; :((((((((((((((( ZOMG,, to ja juz szukam buttona usub bEEEEE

__

Użytkownik
Lukin

2005-11-18 16:38:12

Dzięki za wszystkie uwagi.
1. Po YA można wskoczyć normalnie, z miejsca.
2./3./6. Sprawdzę jak to będzie działało.
4. to chyba byłby zbyt duży wysiłek jak na YA, chyba, że zamieniłbym z MH
5. granaty przelatywały przez teleport w nieskończoność gdy wyjścia były &quot;na wprost&quot; - chyba, że te wyjścia przesuneło się daleko od samego teleportu, co działało jeszcze gorzej niż w obecnej wersji
7. Ja nie miałem z tym żadnych problemów. I nie miałem pomysłu jak się tego pozbyć :P Ale pomyślę jeszcze

Wodę-kwas chyba będe musiał usunąć bo wszyscy na to narzekają :P A podłogi i ściany otoczę jakimiś &quot;ramkami&quot; (niektóre już są tak otoczone) coby nie było problemów z widocznością.

P.S. Pro-gracze mieli być z przymróżeniem oka, a wyszli z :) Już poprawiam...

__

Użytkownik
Lukin

2005-11-18 16:45:38

Skrzynek już nie ma, kałuże najpewniej znikną w następnej wersji.

__

Użytkownik
black sunday

2005-11-18 17:26:18

No to czekamy na poprawki i bedzie mozna grac ;]

__

Użytkownik
Lukin

2005-11-18 17:52:04

Grać możesz już teraz :] Pozostała kosmetyka (mam nadzieję ;)).

__

Użytkownik
black sunday

2005-11-18 17:59:34

A na jakims servie to grają?? Gdzies to będzie rozpowszechnione??

__

Użytkownik
mtheus

2005-11-18 19:42:27

3/6
Wyskok na RL jest wykonalny ale i tak proponuje usunac to podwyzszenie, wtedy na pewno wychodzil by zawsze a nie 1/10 :)

A co do plasmy grumx, wykonalne z palcem w d**pie :)

__

Użytkownik
mtheus

2005-11-18 19:45:11

spox mapa GJ Lukin

P.S.:
ja bym ja nazwal SCRAP albo SCRAPHEAP bo jakos mi zlomowisko przypomina :D (takie tekstury)

EDIT:
wogole to przypomina mi troche Absinthe z pk : )

__

VIP
vader

2005-11-18 19:59:24

haha, dobra robota Lukin - mi sie podoba ;-D
ale grumx ma pare dobrych uwag ;-)

__

Użytkownik
Lukin

2005-11-24 22:56:59

Beta numer trzy już jest. Żeby nie było bałaganu wszystkie uwagi odnośnie tej wersji wciskać jako odpowiedź to tej wiadomości.
[url=http://www.mojobin.com/l4dm1beta3.zip]klik[/url]
[url=http://www.mojobin.com/l4dm1beta3.zip]http://www.mojobin.com/800x600/beta3/400x300/l4dm1c.jpg[/url]

Aha, jeszcze szybko co się zmieniło:
DO ZROBIENIA:
- dopracować grywalność
- może wyczyścić trochę ściany z niepotrzebnych tekstur
- wyeliminować błędy

CHANGELOG
Beta 3:
- zniknęło sporo ramp
- pojawiła się dziura pod rampą do MH
- rampa do MH została uproszczona
- kilka ścian zmieniło położenie, coby płynniejsza gra była
- zniknął &quot;pad przyśpieszający&quot;
- pojawiła się półka między MH a najwyższym piętrem
- dodałem kilka ścian, żeby zredukować siłę rażenia Raila
- zniknęła jedna YA, kilka paczek z healthem, kilka punktów respawnu i armor shardów
- zmieniło się rozstawienie broni
- i wiele więcej....


__

Moderator
mefikh

2005-11-25 03:12:11

Podprowadz moze to komus z esreality.com i zobacz jak swiat przyjmnie Twoje dzielo :)

Nie gralem, ale GJ anyway.

__

Użytkownik
Lukin

2005-11-25 12:48:29

[url=http://www.esreality.com/?a=post&amp;id=940166]Zrobiłem to[/url] już dawno :)
Dla ciekawych jak mapę przyjmuje świat garść linków:
[url=http://forums.thecpl.com/ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=35;t=000143]forum cpl[/url], [url=http://www.q4max.com/forums/viewtopic.php?t=32]q4max[/url], [url=http://www.quake3world.com/forum/viewtopic.php?t=13479]forum q4w[/url], [url=http://www.q4euro.com/comments.php?blogid=2&amp;eid=80]q4euro[/url].
Jak widać robiąc mapki trzeba trochę popracować nad &quot;public relations&quot; ;)

__

Użytkownik
mtheus

2005-11-26 14:28:02

gratz Lukin! vGJ!! :D

__


Warning: getimagesize(http://www.olsztyn.mm.pl/~groom/lukin/luk1.JPG) [function.getimagesize]: failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 409 Conflict in /home/esports/library/bbcode/parser.php on line 166

Warning: getimagesize(http://www.olsztyn.mm.pl/~groom/lukin/luk2.JPG) [function.getimagesize]: failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 409 Conflict in /home/esports/library/bbcode/parser.php on line 166

Warning: getimagesize(http://www.olsztyn.mm.pl/~groom/lukin/luk3.JPG) [function.getimagesize]: failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 409 Conflict in /home/esports/library/bbcode/parser.php on line 166

Warning: getimagesize(http://www.olsztyn.mm.pl/~groom/lukin/luk4.JPG) [function.getimagesize]: failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 409 Conflict in /home/esports/library/bbcode/parser.php on line 166

Warning: getimagesize(http://www.olsztyn.mm.pl/~groom/lukin/luk5.JPG) [function.getimagesize]: failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 409 Conflict in /home/esports/library/bbcode/parser.php on line 166

Warning: getimagesize(http://www.olsztyn.mm.pl/~groom/lukin/luk6.JPG) [function.getimagesize]: failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 409 Conflict in /home/esports/library/bbcode/parser.php on line 166

Warning: getimagesize(http://www.olsztyn.mm.pl/~groom/lukin/luk7.JPG) [function.getimagesize]: failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 409 Conflict in /home/esports/library/bbcode/parser.php on line 166
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

1198 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie