System Stron Klanowych
Autor | Wiadomość |
---|---|
Użytkownik
|
2005-08-09 13:46:41
Kilka tygodni temu na eSports.pl ukazał się news o Systemie Stron Klanowych - zestawie skryptów do administracji swoją stroną klanową. Dla leniwych: [url=http://esports.pl/?id=post&post_id=1879255865]link do newsa[/url]. Od jego publikacji minęło już sporo czasu, lecz z powodu wyjazdu wakacyjnego przez 2 tygodnie nie było żadnych nowości w SSK. Od kilku dni jednak ciężko pracuję i prace nad systemem powoli dobiegają końca. Wszystkie zaplanowane moduły zostały już napisane, i teraz przyszedł czas głównie na usprawnienia i testowanie skryptów. __
|
VIP
|
2005-08-09 13:55:41
go go power rangers ; D __
|
Użytkownik
|
2005-08-09 14:04:20
no panowie to bardzo dobry pomysł z tym systemem stron klanowych napewno na esp.pl znajdą sie chętni __
|
Użytkownik
|
2005-08-09 14:11:33
Szczerze watpie ze ten skrypt zagrozi chociaz w malym stopniu PHP Nuke, Nuked Klan czy Mambo Open Source :> __
|
Użytkownik
|
2005-08-09 14:17:33
a ja mam pytanko: skrypt bedzie free? __
|
Użytkownik
|
2005-08-09 14:19:04
Login: demo __
|
Użytkownik
|
2005-08-09 14:19:25
Tak, SSK będzie całkowicie darmowe. __
|
Użytkownik
|
2005-08-09 14:28:16
Demo dziala ok, dochodza ze dwie opcje ale git. Masz zamiar ukierunkowac ten skrypt po konkretny rodzaj gier? Bo ciezko np. pogdzic SC/WC3 z grami FPP. __
|
Użytkownik
|
2005-08-09 14:33:26
Trzeba sobie postawić pytanie - czym się różni strona klanowa klanu grającego w Starcrafta od tego, który gra w Quake'a? __
|
VIP
|
2005-08-09 15:07:47
ogolnie spox, tylko troche wolno to chodzi... moze to wina serwra na jakim strona jest postawiona. druga sprawa to fora klanowe, lepiej zrobic cos takiego, ze kazdy klan ma calkowicie osobne cale forum, i jeszcze edytowanie walki przydaloby sie. hm... mozna by jeszcze sprawdzac czy wartosc w polu X vs X pasuje do wzorca liczba v/vs liczba, bo po wpisaniu np. kupa doda bezproblemu __
|
Użytkownik
|
2005-08-09 15:14:26
1) Wolno chodzi - zgadzam się, chociaż na localhostcie śmiga dość szybko. Serwer jest niestety przeciążony i wolny, na lepszym SSK powinno chodzić znacznie szybciej. __
|
Użytkownik
|
2005-08-09 20:55:12
Dla tych, którzy nadal nie są przekonani do Systemu Stron Klanowych, informuję, iż dodałem właśnie obsługę avatarów oraz configów w profilach graczy. Można dodawać i usuwać własne zdjęcia i configi. Ponadto pliki .cfg możemy podglądać bezpośrednio na stronie przed ściągnięciem ich na dysk. __
|
Użytkownik
|
2005-08-09 23:10:00
to jest zaj****** pomysł i ja go popieram w 100000000% __
|
VIP
|
2005-08-09 23:11:59
A jest opcja edycji walki ? Bo nie zauwazylem na demo __
|
VIP
|
2005-08-09 23:17:45
hm.. fakt sprawdzanie takie nie ma sensu :] tylko zwolnilo by skrypt __
|
Użytkownik
|
2005-08-09 23:27:06
Odnośnie zedytowanego posta i pytania: __
|
Użytkownik
|
2005-08-09 23:30:25
Skryptu by nie zwolniło Prędkość jest tak znikoma, że nie ma żadnego wpływu na prędkość wyświetlania strony. __
|
Użytkownik
|
2005-08-09 23:43:12
Poza tym, przy instalacji skryptu planuję dodać możliwość wyboru gry, w którą gra klan, dzięki czemu skrypt automatycznie dopasuje pola w profilach do danej gry. __
|
Użytkownik
|
2005-08-10 00:05:03
Z multiklanami może być problem Bo różni gracze grają w coś innego więc pola w profilach musiałyby zostać wypełnione przez adminów... __
|
Zaufany użytkownik
|
2005-08-10 00:51:11
a co z layami z clantemplates.com moze jakos w poloczaniu z SSK tak zrobic zeby nalegalo na siebie idealnie a jak nie warto porozmawiac z str4y'em on wymiata __
|
Użytkownik
|
2005-08-10 01:21:12
[list] __
|
Użytkownik
|
2005-08-10 09:14:32
rOx!: Szablony z ClanTemplates nigdy nie będą idealnie splatać się z SSK, gdyż są one pisane w zwykłych plikach HTML, natomiast SSK wymaga szablonów podzielonych na wiele plików .tpl. Nie znaczy to jednak, że nie będzie możliwe połączyć CT z systemem - po odpowiednim zmodyfikowaniu plików wszystko powinno bezproblemowo ze sobą współpracować. Być może w dokumentacji SSK uwzględnię artykuł o implementacji szablonu pobranego z ClanTemplates.com w swoich skryptach SSK. __
|
Użytkownik
|
2005-08-10 10:17:22
Podziwiam, popieram . Mimo że Cie nieznam, jestem z Ciebie dumny =] __
|
Użytkownik
|
2005-08-11 18:34:56
Specjalnie dla Ciebie, Logitech`rOx!, postanowiłem przedstawić obsługę skórek w SSK. Momentalnie zmodyfikowałem szablon pobrany z ClanTemplates.com i proszę - nowa skórka do wyboru na stronie projektu! __
|
Zaufany użytkownik
|
2005-08-12 02:23:28
ja chce juz ssk miec na dysku !!! =D __
|
Użytkownik
|
2005-08-12 11:25:50
Spokojnie, spokojnie... Ciągle wprowadzane są poprawki i nowe funkcje do systemu. __
|
Zaufany użytkownik
|
2005-08-27 11:50:05
i co z tym SSK ? kiedy prwamiera? __
|
VIP
|
2005-08-27 15:57:48
mysle ze ten system kiedy zostanie wydany na swiat moze na pewno liczyc na sporą popularnosc ))) jak na razie jest fajny tylko ze, mozna by bylo zrobic przy dodawaniu walki upload screenow =) __
|
Użytkownik
|
2005-08-31 20:25:42
Upload screenów (i nie tylko!) prawdopodobnie powstanie w kolejnej wersji SSK. __
|
Użytkownik
|
2005-09-01 10:40:27
Od wczoraj mieliście okazję potestować SSK. Jakieś zastrzeżenia, sugestie? Liczę na Wasze opinie. __
|
VIP
|
2005-09-01 12:03:56
A SSK posiada session handlera ? __
|
Użytkownik
|
2005-09-01 12:28:34
SSK nie korzysta z sesji - specjalnie na potrzeby Systemu napisałem autoryzację z użyciem cookies, która jest zarówno bezpieczna, jak i szybka. Sesje tylko opóźniłyby skrypt, a żadnych zalet nad obecnym rozwiązaniem nie mają. __
|
VIP
|
2005-09-01 12:41:57
imo zalet session handlera jest dosc duzo (dokladne staty online, latwe staty dzialow itd.) i jest szybki (mysql), ale oczywiscie taki handler przydaje sie glownie jesli chodzi o gromadzenie statystyk czy wyswietlania kto jest online __
|
Użytkownik
|
2005-09-01 13:13:37
Dokładnych statystyk online i tak nigdy nie osiągniesz, możesz tylko wyświetlić tych, którzy robili cokolwiek w przeciągu ostatnich X sekund. Statystyki działów? OK, ale tego nie planuję, gdyż spowolni trochę skrypt i jest chyba niepotrzebną zabawką. Odnośnie szybkości w MySQL-u: rozwiązanie oparte na cookies jest szybsze z jednego względu: obecnie do bazy idą 2 zapytania SQL, a w przypadku sesji było ich bodajże 5. __
|
VIP
|
2005-09-01 13:34:02
Dokładnych statystyk online i tak nigdy nie osiągniesz, możesz tylko wyświetlić tych, którzy robili cokolwiek w przeciągu ostatnich X sekund. __
|
VIP
|
2005-09-01 13:34:48
Dokładnych statystyk online i tak nigdy nie osiągniesz, możesz tylko wyświetlić tych, którzy robili cokolwiek w przeciągu ostatnich X sekund. __
|
Użytkownik
|
2005-09-01 13:58:58
Faktycznie, o tym nie pomyślałem... Bądź co bądź, ilość zapytań do bazy się zwiększa, gdyż trzeba pamiętać o usuwaniu starych sesji z bazy, co w przypadku rozwiązania z ciasteczkami nie jest konieczne. __
|
VIP
|
2005-09-01 14:10:41
fakt, ale taki handler gdy nie uzywa sie ciasteczek sie naprawde przydaje ;] __
|