Bialystok Lan Cup

Dostosuj

Autor Wiadomość
Użytkownik
Dawc1o

2004-10-07 23:55:23

======================
Bialystok Lan Cup #1
======================

Data: 23 październik 2004r. SOBOTA Start 10.00 !
Miejsce: Internet Cafe ul. Lipowa [naprzeciw Hotelu Cristal]
Zapisy: bezpośrednio w kafejce oraz dodatkowo kontakt na #bstokdv.pl i gg: 3494084 GumiSek'a
Koszt udziału: 50zł [10 zł od osoby]

[hide=Regulamin]
Zapraszam do zapoznania się z regulaminem i zasadami imprezy.

- Zasady ogólne:

Przystępując do rozgrywek gracz zobowiązuje się do przestrzegania wszystkich reguł zawartych w regulaminie. W przypadku złamania zasad przez klan lub jego członka administratorzy mogą nałożyć stosowne kary do usunięcia z rozgrywek włącznie.



W niniejszym regulaminie zostały użyte następujące sformułowania:

ˇ Runda - rozgrywka na mapie pozwalająca na zdobycie jednego punktu

ˇ Tura - zestaw rund stanowiący rozegranie jednej polówki mapy

ˇ Mecz - wspólnie punktowany zestaw rozegranych dwóch Tur i ewentualnej dogrywki.

ˇ Tk - team-kill uśmiercenie zawodnika ze swojej drużyny

Pytania i problemy zwiazane z rozgrywkami w Counter-Strike można kierować pod podany numer gadu-gadu: 3494084 lub na kanal IRCowy #BStokdv.pl @ Q-Net.Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie rozgrywek. W czasie rozgrywania meczu w cafe pozostają tylko osoby grające, sędziowie i obsługa cafe, ponieważ lokal nie pomieści wszystkich widzów i graczy naraz. Zapraszamy na smaczne kanapki OSCAR na przeciwko cafe : )



- System rozgrywek:

Losowanie odbędzie się o godzinie 10:00 na oczach graczy przed rozpoczęciem rozgrywek. Mecze rozgrywane będą w systemie “Pucharowym” tzn. przegrany odpada. Wygrany walczy z wygranym z kolejnego meczu.

Mecze rozgrywane są na 1 mapie w systemie MR-15.
W wypadku remisu grana jest dogrywka na tej samej mapie w systemie MR3 i mp_starymoney 10000 aż do wyłonienia zwycięzcy. W poszczególnych rundach rozgrywane są mapy:
de_dust2
de_inferno
de_nuke
de_train

O wyborze stron na każdej z map decyduje drużyna wygrywająca rundę nożowa. W trakcie tej rundy o wygranej decyduje wyeliminowanie wszystkich zawodników drużyny przeciwnej. Jeśli nie nastąpi to w trakcie trwania jednej rundy, runda jest powtarzana.

Na początku tej rundy należy wyrzucić wszelka bron. Wykorzystanie przez gracza innej broni poza nożem do osłabienia lub wyeliminowania jest równoznaczne z przegraniem tej rundy przez klan do którego należy ww. gracz.

Każdy klan ma do wykorzystania 3 pauzy w trakcie trwania meczu. Czas trwania pauzy nie może przekroczyć 3 minut. Łączny czas przerw w meczu wykorzystanych przez jedne klan nie może przekroczyć 10 minut.

W trakcie meczu zabronione jest wykonywanie reconnectów w celu odbudowania stanu zasobów po TK.

Wszystkie mecze odbywają się na serwerach skonfigurowanych zgodnie z zaleceniami ligowymi. Ustawienia serwerów w postaci pliku turniej.cfg dostarcza organizatorzy przed każda faza rozgrywek.

Klany musza się stawić na mecz w pełnych składach, na co najmniej 15 minut przed jego rozpoczęciem.

Nie stawienie się klanu w pełnym składzie w ciągu 15 minut od ustalonego terminu meczu karane jest walkowerem.

Nie stawienie się obu klanów w pełnych składach powoduje wykluczenie obu klanów z rozgrywek.

Awaria serwera w trakcie gry jest uważany za przypadek losowy. W takim wypadku, jeśli rozegrano mniej niż 3 pełne rundy jednej tury (polówki mapy) cala tura jest anulowana i rozgrywka rozpoczyna się od początku. Jeśli rozegrano 3 i więcej rund wynik dotychczasowy jest zachowywany i grana jest brakująca ilość rund. W przypadku rozmyślnego rozłączenia, sędzia może zakończyć mecz walkowerem.

Protest może zostać zgłoszony tylko przez lidera klanu.



- Zakaz i blędy gry:

W każdej rundzie wolno zakupić granaty w ilości:

ˇ Flashbangs: 2

ˇ Grenades: 1

ˇ Smoke Grenades: 1

Dozwolone komendy konsoli:

ˇ Sensitivity

ˇ Fast Weapon Switch

ˇ Adjust_crosshair

ˇ m_filter 1/0

Gracz moze uzywac:

ˇ Activate In-Game-VGUI Command (e.g left hand, adjust_crosshair etc)

ˇ bindowania broni lub team messages.

ˇ gracz musi używać domyslnych modeli

ˇ Boosting (wchodzenie na gracza z własnej drużyny) jest dozwolone.

ˇ Rzucanie granatów nad budynkami na wszystkich mapach jest dozwolone.

ˇ Zmiana wartości gamma w sterowniku karty graficznej jest dozwolona.


- Przewinienia i Kary:

W przypadku braku subordynacji, nie sportowego zachowania lub złamania regulaminu sędzia może zastosować karę. Kary stosuje się według zasady “im cięższe przewinienie tym wyższa kara”. Do kar zaliczamy: odebranie punktu za rundę, oraz walkower.



Taryfikator kar:

ostrzeżenie

odebranie punktu za rundę

walkower

Kary stosuje się za przewinienia wymienione powyżej. Za przewinienia nie majce wpływu na rozgrywkę, czy tez wynik meczu, sędzia stosuje ostrzeżenie. Za kolejne takie samo wykroczenie tego samego gracza, kara wzrasta.
Za wykroczenia mające wpływ na toczący się mecz (bądź wynik), sędzia zastosuje karę odpowiednia do czynu. Przykładowo, za użycie błędu mapy, dzięki któremu drużyna wygrała rundę, sędzia może zabrać zdobyty punkt, a w przypadku powtórzenie się wykroczenia dwa punkty.

Karę bana, stosuje się tylko w przypadku wielokrotnego zignorowania zaleceń sędziego, wielokrotnego obrażenia przeciwnika lub sędziego. W takiej sytuacji klan ukarany banem, może kontynuować grę w 4 graczy, nawet jeśli ban nastąpił przed rozpoczęciem meczu.


Sędziowie i odwołania od wyniku:

Sędziowie zobowiązani są do prowadzenia meczów bezstronnie i branie pod uwagę wszystkich punktów regulaminu. Mimo wszystko sędzia nie jest w stanie kontrolować na raz wszystkich 10 graczy na serwerze. Dlatego tez, liderzy klanów zobowiązani są do informowania sędziego o ewentualnych przeoczeniach w trakcie meczu (przykładowo o wykorzystaniu błędu mapy lub gry przez rywala).

Mimo to, może się zdarzyć, iż sędzia przeoczy zdarzenie, które będzie miało wpływ na wynik końcowy (przykładowo wykorzystanie błędu mapy, gdy mecz kończy się wynikiem w miarę wyrównanym). W takim przypadku, należy zgłosić odwołanie.

Odwołanie zawsze składa lider klanu. Odwołanie od wyniku, należy wpierw zgłosić sędziemu - (zanim klany opuszcza serwer).
Odwołanie można również złożyć w przypadku gdy klan uważa, iż sędzia swoimi złymi decyzjami wpłynął znacząco na wynik spotkania.

Powtórzenie meczu może nastąpić tylko w przypadku, gdy wydarzenia których dotyczy protest przesądziły o wyniku. Oznacza to, iż w przypadku wykorzystania przez przegrany klan błędu mapy lub gry, mecz nie będzie powtórzony. Jeżeli jednak klan odniósł zwycięstwo, a wykorzystanie błędu (lub błąd sędziego) miało wpływ na wygrana, mecz może zostać powtórzony.


Konfiguracja serwera gry:

Każdy mecz musi być rozgrywany na serwerze skonfigurowanym według poniższych ustawień:


- mp_autokick 0 mp_autocrosshair 0
- mp_autoteambalance 0 mp_buytime 0.25
- mp_consistency 1 mp_c4timer 35
- mp_fadetoblack 1 mp_flashlight 1
- mp_forcechasecam 2 mp_forcecamera 2
- mp_footsteps 1 mp_freezetime 8
- mp_friendlyfire 1 mp_hostagepenalty 0
- mp_limitteams 10 mp_logecho 1
- mp_logdetail 3 mp_logfile 1
- mp_logmessages 1 mp_maxrounds 0
- mp_playerid 1 mp_roundtime 1.45
- mp_timelimit 0 mp_tkpunish 0
- sv_aim 0 sv_airaccelerate 10
- sv_airmove 1 sv_allowdownload 0
- sv_allowupload 0 sv_alltalk 0
- sv_cheats 0 sv_clienttrace 1
- sv_clipmode 0 sv_contact (admin e-mail address)
- sv_friction 4 sv_gravity 800
- sv_maxrate 25000 sv_maxspeed 320
- sv_maxunlag 0.5 sv_maxupdaterate 101
- sv_minupdaterate 20 sv_minrate 0
- sv_proxies 1 sv_send_logos 1
- sv_send_resources 1 sv_stepsize 18
- sv_stopspeed 75 sv_unlag 1
- sv_voiceenable 1 sv_unlagsamples 1
- sv_unlagpush 0 sys_ticrate 10000
- allow_spectators 1 decalfrequency 60
- edgefriction 2 host_framerate 0
- log on pausable 1


Konfiguracja gry po stronie gracza:

Dozwolone ustawienia po stronie gracza:

- cl_updaterate (MAX 101) cl_cmdrate (MAX 101)
- rate (MAX 25000) m_filter 1/0
- hud_fastswitch “0/1” zoom_sensitivity_ratio
- fps_max (MAX 100) cl_dynamiccrosshair 1/0
- gamma (MAX 3) vgui_menus 1/0
- brightness (MAX 3)
- ex_interp 0.1 (tej wartości nie wolno zmieniać)

[/hide]

Więcej info na oficialnej stronie turnieju [url=http://www.lanbialystok.prv.pl/]Bialystok Lan Cup[/url]

Zapraszamy do zapisów. Ilość klanów ograniczona!

__

VIP
OnliNE

2004-10-08 11:16:37

to jest 5on5 ?

__

Użytkownik
Dawc1o

2004-10-08 12:43:46

tak

__

VIP
OnliNE

2004-10-08 12:48:14

ile klanów już się zapisało ?

__

VIP
OnliNE

2004-10-08 12:48:30

ile klanów już się zapisało ? i jakie są nagrody, jezeli są .. ?

__

Użytkownik
Dawc1o

2004-10-08 12:55:55

zapisy ruszaja od dzisiaj a co do nagrod to pogadaj z gumisem ktorego gg jest na gorze ;]

__

VIP
3Months?ping500

2004-10-08 21:32:06

uzywaj funkcji odpowiedz

__

Użytkownik
devorin

2004-10-08 23:16:27

ciekawe szkoda tylko ze mieszkam tak daleko...

__

Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

7459 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie